През 2024-та година Лесафр България отпразнува 25 години. В същата година стартира и първата авторска социална инициатива на Лесафр България - Академия за бъдещи хлебопроизводители. За годишнината и присъствието на компанията в България разговаряхме с Венета Писарска, управител на Лесафр България. Интервюто е част от АЛМАНАХ на Успешните бизнеси в България.
Г-жо Писарска каква е ретроспекцията за изминалите 25 години на Лесафр България и как се промени бизнесът на компанията?
Последните години бяха много интензивни и нашият бизнес и средата много се промениха. Лесафр България следва тази динамика и ускори развитието си. Създадохме нашия бейкинг център, 49-ия от световната мрежа, и с това вече сме част от иновационния клъстер на Lesaffre Group. Заедно с това, през последните 10 години се увеличи екипът ни, продуктовото портфолио и клиентите. В България няма хлебозавод, който да не работи с наши продукти, големи хлебопроизводители ни се доверяват в търсене на иновации за местния пазар и дори продукти за износ.
Работим много върху подобряване на вкусовите качества на продуктите, правим непрекъснати проучвания за еволюцията на вкусовите предпочитания на потребителите, за да предлагаме на производителите адекватни решения. Изобщо за тези 25 години бизнесът ни тотално се е променил; от вносител на прясна мая, вече с ръка на сърцето мога да кажа, че сме достигнали нивото, на което производителите ни се доверяват за качеството и произхода на продуктите и ни търсят за експертизата, която търговският екип притежава, развива и споделя.
Прочети повече
www.tbmagazine.net