ПРЕСТИЖ разработи своята поредна иновация, този път в опаковките, с грижа и внимание към околната среда.
Традиционно кутиите за вафли имат цветен хартиен капак, който се използва с рекламна цел. Твърдо решени да дадат своя принос в борбата с глобалното затопляне и опазването на планетата Земя, екипът на Престиж взе решение да се лиши от този свой маркетинг и комуникационен инструмент. В производството на любимите марки вафли ХИПЕР, СПОКО, ТРОЯ, НАЯ и ПРЕСТИЖ компанията вече използва с 34% по-малко хартия за изработването за своите кутии.
Компанията инвестира в закупуването на нови машини и в разработването на нова, подсилена конструкция на кутиите за вафли, която ще позволи на ПРЕСТИЖ да подсигури правилното съхранение и транспортиране на продуктите. С промяната на конструкцията на кутиите, ПРЕСТИЖ ще намали влаганата в опаковки хартия с около 200 000 килограма за 1 година.
Като резултат от това, всяка година ПРЕСТИЖ ще спасява от изсичане гора с размерите на едно футболно игрище!
Какви са ползите?
- По-малко отпадъци
- По-малко хартия, вложена в опаковките
- Повече съхранени площи с дървета
Защо е необходимо?
- Милиони души по света умират в следствие на глобалното замърсяване;
- 81% от потребителите в глобално проучване[1] смятат, че компаниите трябва да работят повече за опазване на околната среда;
- 46% от участниците на глобално проучване[2] посочват, че биха сменили бранда, който обичайно купуват с друг такъв, който демонстрира загриженост за околната среда.
За екипа на ПРЕСТИЖ иновациите са част от корпоративната култура и ценности. Хората в екипа на ПРЕСТИЖ влагат своята енергия, професионализъм и вдъхновение, за да създават иновации на ниво продукти, технологии, процеси и др. и се стремят да бъдет пример за отговорен бизнес, да оставят положителна следа в обществото, в което живеем.
[1] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017
[2] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017
http://www.prestige96.bg