Еко новини

Устойчивото управление на водата е от ключово значение за бъдещето на хората и планетата. Затова Кока-Кола ХБК България се включи активно във Форум „Марица“ | Национални политики и местни решения за водните ресурси, организиран от Национална мрежа за развитие, BG Бъди активен, Пловдив – град за хората, Екипът на София и Община Пловдив. По време на форума Жаклин Цочева, директор „Корпоративни комуникации, регулаторни въпроси и устойчиво развитие...

Виж повече

Със засаждането на 60 дървета в центъра на София екипът на Кока-Кола ХБК България и партньори символично отбелязаха 60-ата годишнина от производството на първата бутилка Кока-Кола в България. Освен служителите на компанията в засаждането се включи кметът на столицата – Васил Терзиев, както и представители на дългогодишни партньори на Кока-Кола ХБК, сред които са верига ресторанти Happy. Доброволческата инициатива „Моят зелен град“ ще продължи с акции в П...

Виж повече

Производителят на снаксове Mondelez използва нов инструмент с генеративен изкуствен интелект, за да намали разходите за създаване на маркетингово съдържание с между 30% и 50%, съобщава Ройтерс. Създателят на всеизвестните бисквитки Oreo започна да разработва инструмента миналата година съвместно с IT фирмата Accenture и се очаква той да бъде способен да създава кратки телевизионни реклами, готови за излъчване още през празничния сезон догодина, а потенц...

Виж повече

Според 9 от 10 граждани малките действия като рециклиране (или разделно събиране) имат значение. Но само 44% заявяват, че винаги събират отпадъците си разделно, 36% - понякога, а 20% никога. Това показват резултатите от представително онлайн проучване сред 415 души от 20 до 55 години градско население, проведено по поръчка на организациите за оползотворяване на отпадъци от опаковки в България през август 2025 г. В България работят общо четири организации за оползотворяване...

Виж повече

Тя е и пчелар и любовта й към сектора я подтиква да популяризира българския пчелен мед Прочети повече

Виж повече

Page 1 of 102