Наслаждавайте се на храната! Яжте добре, живейте добре! Храната е удоволствие и изкуство

Храната за потребителя на утрешния ден

Отговорни маркетинг и реклама

Информация за потребителите

Дейност

News Cover

Яна Стратиева представи „Тенденции в храненето – България 2025“

Изпълнителният директор на Сдружението Яна Стратиева направи презентация на тема „Тенденции в храненето – България 2025“. „ Растителните алтернативи и протеиновите храни зае...

Виж Повече
News Cover

Пазар под контрол? Опасения от липса на стоки и спад в конкуренцията заради новия закон

14 браншови организации се обявиха "против" проектозакона за изкупните цени на храните Проектозаконът за веригата на доставки на земеделски продукти и храни предизвика остро недоволство с...

Виж Повече
News Cover

Новият проектозакон за доставката на земеделски храни ще събуди сивата икономика

Яна Стратиева, Сдружение "Храни и напитки България", във "В развитие", 13.08.2025 г. Новият проектозакон за веригата на доставки на земеделски продукти и храни не само не п...

Виж Повече

Прочети

Новини

Еко новини

Кока-Кола ХБК България с участие във Форум „Марица“ за устойчиво управление на водните ресурси

Устойчивото управление на водата е от ключово значение за бъдещето на хората и планетата. Затова Кока-Кола ХБК България се включи активно във Форум „Марица“ | Национални политики и местни решения за водните ресурси, организиран от Национална мрежа за развитие, BG Бъди активен, Пловдив – град за хората, Екипът на София и Община Пловдив. По време на форума Жаклин Цочева, директор „Корпоративни комуникации, регулаторн...

www.coca-colahellenic.com/

Новини

Доброволци от Кока-Кола ХБК отбелязаха 60-годишнината на Кока-Кола в България със засаждане на дървета в центъра на София

Със засаждането на 60 дървета в центъра на София екипът на Кока-Кола ХБК България и партньори символично отбелязаха 60-ата годишнина от производството на първата бутилка Кока-Кола в България. Освен служителите на компанията в засаждането се включи кметът на столицата – Васил Терзиев, както и представители на дългогодишни партньори на Кока-Кола ХБК, сред които са верига ресторанти Happy. Доброволческата инициатива „Моят зелен град&...

www.coca-colahellenic.com/

Новини

Mondelez ще използва нов инструмент с генеративен AI, за да намали маркетинговите разходи

Производителят на снаксове Mondelez използва нов инструмент с генеративен изкуствен интелект, за да намали разходите за създаване на маркетингово съдържание с между 30% и 50%, съобщава Ройтерс. Създателят на всеизвестните бисквитки Oreo започна да разработва инструмента миналата година съвместно с IT фирмата Accenture и се очаква той да бъде способен да създава кратки телевизионни реклами, готови за излъчване още през празн...

www.manager.bg

Анкета

За нас

Учредено през 2018 г., сдружение "Храни и напитки България" има за основна цел в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на благоприятна среда за развитие на хранително-вкусовата промишленост в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки.

Сдружението ще се стреми да бъде гласът на хранително-вкусовата промишленост пред обществото и институциите, като обединява и популяризира позициите на своите членове в области като безопасността на храните и научните изследвания, здравословното хранене, доверието на потребителите, конкурентоспособността и екологичната устойчивост, подобряването на регулаторната рамка и засилването на саморегулацията.
Основателите на Сдружението са едни от най-големите международни и местни компании, които работят в България.

Сдружение "Храни и напитки България" е пълноправен член на FooddrinkEurope - най-влиятелната европейска организация в сектора на хранително-вкусовата промишленост.

Сдружението е отворено към всички компании и браншови организации в индустрията.