Еко новини

Наскоро Системата на Кока-Кола в България обяви, че започва поетапно въвеждане на прикрепени към бутилките капачки за всички свои напитки в пластмасови бутилки, но минерална вода „Банкя“ беше първата, която предприе тази иновация преди повече от година. Постигнахте ли това, което очаквахте? Изключително горди сме, че минерална вода „Банкя“ беше пионер във въвеждането на тази иновация. Приехме това предизвикателство две години преди то да ста...

Виж повече

15-ото издание на зелената доброволческа инициатива на компанията - “Моят зелен град”, завоюва отличие в категория "Инвеститор в околната среда" на 20-ите годишни награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите, в които бяха номинирани рекордните 134 корпоративни инициативи с кауза. Престижното второ място, връчено от заместник-министъра на околната среда и водите Ренета Колева, приеха от името на голямото ни семейство колегите...

Виж повече

В юбилейното двадесето издание на Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум за бизнес лидерите, националната инициатива „Нестле за Живей Активно“ е отличена на престижната първа  позиция в категорията „Инвеститор в обществото“. Позната на над 75 % от българите, инициативата разчита на редица забавни и иновативни начини, като се стреми с всяко издание да надгражда своята активна програма, давайки на хората разнообразие от...

Виж повече

И тази година любимата бисквитка на млякото - OREO ще изненада феновете си с лимитирана серия в партньорство с Xbox, за да предостави на своите фенове изживяване от следващо ниво. OREO и международният игрален гигант приемат мисията да обединят феновете си чрез гейминг преживявания. За да отпразнува партньорството, емблематичната бисквитка в черно и бяло ще трансформира своя дизайн за първи път в шест различни релефа. Лимитираните опаковки, съдържащи различните дизайни...

Виж повече

Това е една вече пълнолетна инициатива, която във времето прерасна от еднократно събитие в нациoнално движение, разказва директорът комуникации на „Нестле“ за Югоизточния пазар - Г-жо Ангелова, зимното издание на Нестле за Живей Активно събра близо 10 000 души на най-голямата ледена пързалка на Балканите като много голяма част от тях бяха деца и тийнейджъри - как успявате да раздвижите най-младите, които традиционно предпочитат да бъдат акти...

Виж повече

Page 1 of 76