Наслаждавайте се на храната! Яжте добре, живейте добре! Храната е удоволствие и изкуство

Храната за потребителя на утрешния ден

Отговорни маркетинг и реклама

Информация за потребителите

Дейност

News Cover

Втора годишна конференция“Отговорни производители“

Предизвикателствата пред FMCG сектора, които постави пандемията от COVID-19, бяха в центъра на Втората годишна конференция “Отговорни производители“, организирана от списание Мениджър с па...

Виж Повече
News Cover

Изпълнителният директор на "Храни и напитки България" Яна Иванова участва в конференция“ Насърчаване на международното сътрудничество в регионален мащаб"

Конференцията е заключителният етап на проект по Програмата на Европейския съюз за потребителите(2014-2020), чиято основна цел е да подобри взаимодействието между институциите, отговарящи за прилагане...

Виж Повече
News Cover

Сдружение „Храни и напитки България“ на форума „Тенденции в развитието на хранителната индустрия и опазване на околната среда“

 Дискусионният форум на тема „Тенденции в развитието на хранителната индустрия и опазване на околната среда“ е част от международните изложения FoodTech 2020, АГРА 2020 и ВИНАРИЯ 2020...

Виж Повече

Новини

Новини

Юрг Буркхалтер: Целта ни е винаги една - да бъдем най-добрите и да сме близо до нашите клиенти и потребители по всяко време

Профил: Юрг Буркхалтер е изпълнителен директор на "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България" от 2018 г. Той се присъединява към екипа на Coca-Cola HBC Switzerland през 2005 г., където заема различни търговски позиции, преди да поеме ролята на търговски директор през 2013 г. Преди България за две години е директор "Продажби" в Coca-Cola HBC Serbia/Montenegro, където успява да трансформира организационната структура. Има маги...

www.capital.bg

Новини

Coca‑Cola стартира първата си кампания от началото на пандемията: „Отворени както никога преди“

Coca‑Cola стартира новата си рекламна кампания „Отворени както никога преди“, която е и първият творчески проект на марката откакто COVID-19 промени света по много начини. През април Coca‑Cola временно преустанови рекламната си комуникация на глобално ниво и в България, за да пренасочи своите ресурси в подкрепа на местните общности и най-засегнатите си търговски партньори. Заедно със своите бутилиращи партньори и Фондация...

bg.coca-colahellenic.com

Новини

Системата на Кока-Кола в България предоставя безвъзмездно реклама

Системата на Кока-Кола в България стартира специална програма за допълнителна подкрепа на ресторантьорския бранш. Чрез нея ще бъде предоставена възможност за персонализирани реклами на над 800 заведения в страната. Благодарение на програмата те ще получат достъп до автоматизирани кратки рекламни формати с персонализирани снимки и текст. Прочети повече  

www.profit.bg

Анкета

За нас

Учредено през 2018 г., сдружение "Храни и напитки България" има за основна цел в условията на пълна прозрачност да работи за създаването на благоприятна среда за развитие на хранително-вкусовата промишленост в България, като обединява и представлява интересите на български и чуждестранни производители, дистрибутори и вносители на храни и напитки.

Сдружението ще се стреми да бъде гласът на хранително-вкусовата промишленост пред обществото и институциите, като обединява и популяризира позициите на своите членове в области като безопасността на храните и научните изследвания, здравословното хранене, доверието на потребителите, конкурентоспособността и екологичната устойчивост, подобряването на регулаторната рамка и засилването на саморегулацията.
Основателите на Сдружението са едни от най-големите международни и местни компании, които работят в България.

Сдружение "Храни и напитки България" е пълноправен член на FooddrinkEurope - най-влиятелната европейска организация в сектора на хранително-вкусовата промишленост.

Сдружението е отворено към всички компании и браншови организации в индустрията.